Σε δύο ημέρες η 19η αγωνιστική
Με τους αγώνες της 19ης αγωνιστικής συνεχίζεται το επόμενο διήμερο (31/3-1/4) η Waterpolo League Γυναικών.
Συγκεκριμένα, την Τρίτη 31 Μαρτίου θα ανοίξει η αυλαία με τέσσερις αναμετρήσεις και την Πρωταπριλιά θα ολοκληρωθεί το πρόγραμμα της 19ης αγωνιστικής με δύο ακόμη ματς.
Αναλυτικά:
Τρίτη 31/3
12:15 Κολ. Ηρακλείου: ΝΟ ΡΕΘΥΜΝΟΥ – ΑΛΙΜΟΣ ΝΑΣ BΕTSSON. Διαιτητές: Μανόλης Καζούλης, Κωνσταντίνα Συγγενιώτη. Παρατηρητής: Γιάννης Χατζηαναστασίου.
12:30 Κολ. Βουλιαγμένης: ΝΟ ΒΟΥΛΙΑΓΜΕΝΗΣ – ΝΟ ΧΑΝΙΩΝ. Διαιτητές: Γιώργος Κραβαρίτης, Παναγιώτης Μποσγανάς. Παρατηρητής: Δημήτρης Ηλιάδης.
19:30 Κολ. Πειραιά: ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ – ΕΘΝΙΚΟΣ ΠΕΙΡΑΙΑ. Διαιτητές: Γιώργος Πολυχρονόπουλος, Αδαμαντία Σαραβελάκη. Παρατηρητής: Κώστας Κυράνης.
19:30 Κολ. «Αντ. Πεπανός», Πάτρα: ΝΟ ΠΑΤΡΩΝ – ΠΑΟΚ DOMUS ERGO. Διαιτητές: Λευτέρης Τετζαλίδης, Παναγιώτης Γιαννέλλης. Παρατηρητής: Νίκος Βασιλείου.
Τετάρτη 1/4
20:30 Κολ. Νέας Σμύρνης: ΠΑΝΙΩΝΙΟΣ – ΝΕ ΠΑΤΡΩΝ. Διαιτητές: Ανδρέας Κατσώνης, Αιγέας Παντελής. Παρατηρητής: Μιχάλης Σκαλοχωρίτης.
21:30 Κολ. Ηλιούπολης: ΓΣ ΗΛΙΟΥΠΟΛΗΣ – ΑΝΟ ΓΛΥΦΑΔΑΣ iREPAIR. Διαιτητές: Μιχάλης Μπιράκης, Αλεξάνδρα Παπαδάκη. Παρατηρητής: Σταυρούλα Κοζομπόλη.
ΠΗΓΗ: ΚΟΕ