Σεφτέ στις νίκες από τον Άρη
Με την Ραφαηλία Αλεξίου να πετυχαίνει τα μισά γκολ του Άρη, η ομάδα της Θεσσαλονίκης επιβλήθηκε εύκολα της ΑΕΚ με 10-2 στο κολυμβητήριο του Ολυμπιακού Χωριού για την Α΄ Φάση της Waterpolo League 2 Γυναικών.
Ήταν η πρώτη νίκη σε σύνολο τεσσάρων αγώνων για τον Άρη που έχει, πλέον, τρεις πόντους στον Β΄ Όμιλο και άφησε την Ένωση στην τελευταία θέση με τρεις ήττες σε ισάριθμα ματς.
Τα οκτάλεπτα: 0-2, 0-1, 1-2, 1-5
Δείτε τα στατιστικά και τη διακύμανση του αγώνα, ΕΔΩ