«Πρέπει να εστιάζουμε στην άμυνά μας»
«Μας δίνει αυτοπεποίθηση αυτή η νίκη» επισήμανε με δηλώσεις του στο pisina.net ο Δημήτρης Δήμου μετά την ευρεία σε έκταση νίκη του Ολυμπιακού με αντίπαλο τον ΝΟ Βουλιαγμένης (21-12), στο κολυμβητήριο του Πειραιά για την 7η αγωνιστική στον Β1 Όμιλο της Waterpolo League.
«Η νίκη με την Βουλιαγμένη για εμάς είναι σημαντική ανεξάρτητα από την διαφορά με την οποία ήρθε σήμερα. Ο ΝΟΒ είναι μια ομάδα με πολλά νέα παιδιά και δείχνει ένα πολύ καλό πρόσωπο και φέτος. Η νίκη αυτή μας δίνει αυτοπεποίθηση για το ερχόμενο παιχνίδι της Τρίτης και θα πρέπει να εστιάσουμε σε κάποια πράγματα, ειδικά στην άμυνα, που θα πρέπει να βελτιώσουμε για την Τρίτη. Σχετικά με το φετινό πρωτάθλημα θεωρώ πως είμαστε το φαβορί αλλά οι υπόλοιπες ομάδες είναι βελτιωμένες».
pisina.net