Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

"Ο στόχος παραμένει η παραμονή"

"Ήταν ένα παιχνίδι με μεγάλη δυσκολία λόγω της δυναμικότητας του αντιπάλου, αλλά και της κούρασης από το ταξίδι" επισήμανε μιλώντας στο pisina.net ο προπονητής του ΟΦΘ, Μανόλης Γούναρης μετά την ήττα τη ομάδας του από το Εθνικό στον Πειραιά με 18-7 για την Β΄Φάση της Waterpolo League.

Δείτε παρακάτω τις δηλώσεις του Μανόλη Γούναρη

Πολιτική Cookies & Απορρήτου

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιστοποιήσουμε τον ιστότοπό μας.

Πατώντας "Αποδοχή" συμφωνείτε με την Πολιτική Cookies & Απορρήτου μας.