«Ο στόχος μας είναι τα play in»
«Πιστεύω πολύ στην ομάδα και τις δυνατότητές μας» επισήμανε μιλώντας στην ιστοσελίδα pisina.net ο Χρήστος Σιαμάς μετά την άνετη νίκη του Υδραϊκού στο κολυμβητήριο του Πειραιά με αντίπαλο τον Εθνικό (14-9) για την 3η αγωνιστική της Β΄ Φάσης στη WPL Ανδρών.
«Σίγουρα το χθεσινό αποτέλεσμα μας δίνει ακόμα μεγαλύτερη αισιοδοξία και ο στόχος των play-in είναι κάτι που κοιτάμε από την αρχή. Εμείς συνεχίζουμε παιχνίδι με παιχνίδι, με συγκέντρωση και δουλειά.
Πιστεύω πολύ στην ομάδα και στις δυνατότητές μας και αν μείνουμε στο ίδιο επίπεδο προσπάθειας, θεωρώ ότι μπορούμε να φτάσουμε τους στόχους μας».
Pisina.net