Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

«Ονειρευόμαστε την κορυφή»

Την ικανοποίησή του για την πρόκριση του Παναθηναϊκού στην προημιτελική φάση του Euro Cup εξέφρασε μιλώντας στο pisina.net ο Νίκος Παπασηφάκης που ήταν ο πρωταγωνιστής του «τριφυλλιού» στο Μαυροβούνιο, στη ρεβάνς με την Γιαντράν Χέρτσεγκ Νόβι.

«Είμαστε πολύ χαρούμενοι για την πρόκριση, ονειρευόμαστε πάντα την κορυφή αλλά είναι νωρίς να μιλάμε για αυτό, κοιτάμε να προχωράμε βήμα βήμα.

Όποια και να είναι η κλήρωση, ο στόχος μας είναι να περάσουμε στον ημιτελικό της διοργάνωσης. Θα προετοιμαστούμε κατάλληλα και θα διεκδικήσουμε την πρόκριση» υπογράμμισε ο έμπειρος παίκτης.


Pisina.net

Πολιτική Cookies & Απορρήτου

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιστοποιήσουμε τον ιστότοπό μας.

Πατώντας "Αποδοχή" συμφωνείτε με την Πολιτική Cookies & Απορρήτου μας.