Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Οι Καρυπίδου μετά την ήττα από τον Πανιώνιο (Vid)

Στην κάμερα του pisina.net μίλησαν οι αθλήτριες του ΠΑΟΚ, οι αδελφές Καρυπίδου, μετά την ήττα της ομάδας τους από τον Πανιώνιος με 11-7, σε ένα ματς που είχε χαρακτήρα τελικού για τον β’ όμιλο της β’ φάσης του LEN Conference Cup Women.

Οι αδελφές Καρυπίδου έστειλαν μήνυμα αισιοδοξίας και ενότητας, δηλώνοντας πως ο ΠΑΟΚ θα επιστρέψει πιο δυνατός στα επόμενα παιχνίδια και θα παλέψει για να δείξει την πραγματική δυναμική του σε ευρωπαϊκό επίπεδο.

Πολιτική Cookies & Απορρήτου

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιστοποιήσουμε τον ιστότοπό μας.

Πατώντας "Αποδοχή" συμφωνείτε με την Πολιτική Cookies & Απορρήτου μας.