Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

«Να παλέψουμε για την πρόκριση στο Final-4»

«Παρουσιάσαμε ανταγωνιστικό πρόσωπο» υποστήριξε η τεχνικός του ΝΟ Βουλιαγμένης, Κική Λιόση μιλώντας στο pisina.net για την πορεία της ομάδας της στην φάση των «16» του Champions League Υδατοσφαίρισης Γυναικών.

Επίσης, μίλησε για τα επόμενα ευρωπαϊκά παιχνίδια και επισήμανε πως ο στόχος είναι η πρόκριση στο final-4 της διοργάνωσης

«Για τη φάση των ομίλων, σίγουρα ο στόχος μας ήταν η κατάκτηση της πρώτης θέσης. Παρ’ όλα αυτά, η ομάδα έδειξε ανταγωνιστικό πρόσωπο σε όλα τα παιχνίδια και στάθηκε στο επίπεδο των απαιτήσεων της διοργάνωσης, κάτι που κρατάμε ως σημαντικό στοιχείο για τη συνέχεια» είπε.

Όσον αφορά την επόμενη φάση «οι απαιτήσεις ανεβαίνουν και καλούμαστε να ανταπεξέλθουμε σε ακόμη πιο δύσκολες συνθήκες. Στόχος μας είναι να παρουσιαστούμε έτοιμες, να διεκδικήσουμε κάθε παιχνίδι και να παλέψουμε για την πρόκρισή μας στο Final Four».


Pisina.net

Πολιτική Cookies & Απορρήτου

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιστοποιήσουμε τον ιστότοπό μας.

Πατώντας "Αποδοχή" συμφωνείτε με την Πολιτική Cookies & Απορρήτου μας.