«Με ταπεινότητα και διάθεση για δουλειά»
Στην κορυφή του Β2 Ομίλου «σκαρφάλωσε» ο Υδραϊκός μετά τη νίκη του στο κολυμβητήριο «Αντ. Πεπανός» με αντίπαλο τον ΝΟΠ (20-9) για τη Β΄ Φάση της WPL και ο Στέφανος Γαλανόπουλος μίλησε στο pisina.net για να επόμενα βήματα.
«Έχουμε ακόμη δύο αγώνες μπροστά μας για τα play-in και κοιτάμε κάθε αντίπαλο ξεχωριστά, με ταπεινότητα και διάθεση για δουλειά. Όσον αφορά τα play off και την Ευρώπη, δεν είναι η στιγμή να πούμε κάτι, προχωράμε βήμα-βήμα».
Pisina.net