«Μένουμε με γλυκόπικρη γεύση»
«Είχαμε ευκαιρίες να μαζέψουμε βαθμούς για να διεκδικήσουμε μια θέση στα play in, αλλά δεν τις αξιποιήσαμε» επισήμανε μιλώντας στο pisina.net ο Άρης Καραβιώτης, μετά την ήττα του Εθνικού Πειραιά από τον Υδραϊκό (17-9) για την 7η αγωνιστική του Β2 Ομίλου της WPL Ανδρών.
«Τα πράγματα δεν πήγαν όπως είχαμε σχεδιάσει στο παιχνίδι με τον Υδραϊκό. Δεν ήμασταν συγκεντρωμένοι στην άμυνα» επισήμανε ο παίκτης του πειραϊκού συλλόγου, που μίλησε και για τη φετινή πορεία της ομάδας του στο πρωτάθλημα.
Οι δηλώσεις του Άρη Καραβιώτη