Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Κορυφή για τον Ολυμπιακό

Ο Ολυμπιακός επικράτησε του Παναθηναϊκού με 14-8 στο Εθνικό Κολυμβητήριο Πειραιά, στο πλαίσιο της 4ης αγωνιστικής της Β΄ Φάσης της Α1 υδατοσφαίρισης ανδρών.

Οι «ερυθρόλευκοι» επέβαλαν τον ρυθμό τους και κατάφεραν να πάρουν μια σημαντική νίκη στο ντέρμπι των «αιωνίων», αποτέλεσμα που τους έφερε στην πρώτη θέση του πρώτου ομίλου της φάσης των ισχυρών της διοργάνωσης.

Με την επικράτηση αυτή, ο Ολυμπιακός απολαμβάνει πλέον μόνος την κορυφή του ομίλου, συνεχίζοντας την πορεία του στο πρωτάθλημα με στόχο τη διατήρηση της πρωτιάς ενόψει της συνέχειας της διοργάνωσης.

Στο πρώτο οκτάλεπτα οι παίκτες του τριφυλλιού ήταν άκρως ανταγωνιστικοί. Προηγήθηκαν με 2-1, αλλά στη συνέχεια οι ερυθρόλευκοι πήραν τα ηνία με πολύ καλή άμυνα και πλουραλισμό στην επίθεση και πέρασαν μπροστά και με 8-5, ενώ το ημίχρονο έληξε 8-6 υπέρ τους. Στην τρίτη περίοδο, όμως, οι Πειραιώτες κυριάρχησαν απόλυτα και με πρωταγωνιστή επιθετικά τον Ντίνο Γενηδουνιά (πέτυχε συνολικά 5 γκολ στον αγώνα), αλλά και τον τερματοφύλακά τους Παναγιώτη Τζωρτζάτο σε μεγάλη μέρα, έφτασαν στη μεγάλη νίκη.

Σύμφωνα και με το φύλλο αγώνα, στο 2:17 πριν από τη λήξη του αγώνα αποβλήθηκαν με κόκκινη κάρτα και αντικατάσταση οι Αλέξανδρος Παπαναστασίου του Ολυμπιακού και Αριστείδης Χαλυβόπουλος του Παναθηναϊκού για έντονο διαπληκτισμό.

ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ - ΠΑΝΑΘΗΝΑΪΚΟΣ 14-8

Οκτάλεπτα: 4-3, 4-3, 4-0, 2-2.

Οι συνθέσεις, τα γκολ, τα στατιστικά, η διακύμανση, όλα τα αναλυτικά στοιχεία του αγώνα, ΕΔΩ.

Διαιτητές: Μιχάλης Μπιράκης, Γιώργος Κραβαρίτης

Αλυτάρχες: Μανώλης Μουστάκης, Ανδρέας Κούρτης

pisina.net

Πολιτική Cookies & Απορρήτου

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιστοποιήσουμε τον ιστότοπό μας.

Πατώντας "Αποδοχή" συμφωνείτε με την Πολιτική Cookies & Απορρήτου μας.