Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

«Κερδίσαμε γιατί ήμασταν πλήρεις»

Την ικανοποίησή του για την επιτυχία του ΟΦΘ στο παιχνίδι με τον ΝΟ Χανίων (16-12) στο Ποσειδώνιο για την 7η αγωνιστική του Β2 Ομίλου της WPL Ανδρών εξέφρασε μιλώντας στο pisina.net ο προπονητής της ομάδας της Θεσσαλονίκης, Μανώλης Γούναρης.

«Μετά από περίπου ένα μήνα παίξαμε πλήρεις και όπως έχω πει στοχεύσαμε στα παιχνίδια στην έδρα μας γιατί τα εκτός έδρας ήταν δύσκολα ταξίδια σε νησιά! Αν ήμασταν πλήρεις στον τελευταίο μήνα θα είχαμε πιστεύω διαφορετικά αποτελέσματα στα εντός έδρας παιχνίδια».

Pisina.net

Πολιτική Cookies & Απορρήτου

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιστοποιήσουμε τον ιστότοπό μας.

Πατώντας "Αποδοχή" συμφωνείτε με την Πολιτική Cookies & Απορρήτου μας.