Και η Ολγα στην Λάρισα
Ο νεοφώτιστος ΝΟ Λάρισας ενισχύεται σημαντικά στο μετεγγραφικό παζάρι. Ήρθε σε συμφωνία με την Όλγα Μοιραλη, την αρχηγό του ΝΟΠ πέρσι!
«Πέρα από την Ολγα ανανεώσαμε με τα κορίτσια που πέρυσι οδήγησαν την ομάδα στην Α1, τις Τουλουμτζίδου, Χασιώτη, Σακελλαρίου, Πανταζή και Καζάνα» τονίζει ο προπονητής Άγγελος Μερκουριάδης. Σύμφωνα με ασφαλείς πληροφορίες που προέρχονται από τους κύκλους ομάδας την προσεχή εβδομάδα ο σύλλογος θα προβεί σε μία ακόμη σημαντική προσθήκη. Στην φωτογραφία της ανάρτησης η Ολγα.
Pisina.net