Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

«Κάναμε αυτό που έπρεπε…»

«Έβγαλε αντίδραση η ομάδα» υποστήριξε ο Νίκος Γαρδίκας μετά τη νίκη του Απόλλωνα (15-10) στο παιχνίδι με τη Ματαρό για τον Β΄ Όμιλο της προημιτελικής φάσης του Conference Cup Υδατοσφαίρισης Ανδρών.

Η «ελαφρά ταξιαρχία» εξασφάλισε τη δεύτερη προνομιούχο θέση και πήρε το εισιτήριο για το final-4 της διοργάνωσης. «Είμαστε χαρούμενοι για τη νίκη και την πρόκριση. Μας πείραξε η ήττα από την Ντε Άκερ, το Σάββατο, αφού θέλαμε την πρώτη θέση το γκρουπ. Κόντρα στη Ματαρό κάναμε αυτό που έπρεπε. Άλλωστε, αντικειμενικά, έχουμε καλύτερη ομάδα» τόνισε ο έμπειρος παίκτης.

Παρακάτω οι δηλώσεις του Νίκου Γαρδίκα

Πολιτική Cookies & Απορρήτου

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιστοποιήσουμε τον ιστότοπό μας.

Πατώντας "Αποδοχή" συμφωνείτε με την Πολιτική Cookies & Απορρήτου μας.