Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

«Κάναμε ένα κακό ματς, ήμασταν συνεχώς πίσω»

Ο προπονητής του Ναυτικού Ομίλου Αγίου Νικολάου, Γιώργος Κερούλης, μίλησε στο Pisina.net μετά την ήττα της ομάδας του από την ΠΕΚΕΒ με 18-14 στο ΕΑΚ Ηρακλείου. Ο ίδιος τόνισε:

«Κάναμε ένα κακό ματς, ήμασταν συνεχώς πίσω. Στο τέλος βγάλαμε μια αντίδραση, αλλά τελικά η ανατροπή δεν ήρθε. Έχουμε μπροστά μας δύο ματς και θέλουμε να τα κερδίσουμε για να μπούμε στα πλέι-οφ με καλή ψυχολογία».

Πολιτική Cookies & Απορρήτου

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιστοποιήσουμε τον ιστότοπό μας.

Πατώντας "Αποδοχή" συμφωνείτε με την Πολιτική Cookies & Απορρήτου μας.