Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

"Θέλουμε μια ακόμη νίκη"

Τις υποχρεώσεις της στο πρωτάθλημα συνεχίζει η ομάδα πόλο Ανδρών του Ολυμπιακού, λίγες ημέρες μετά την εκτός έδρας νίκη επί του ΝΟ Βουλιαγμένης στον Λαιμό.

Συγκεκριμένα, την Κυριακή (15/3) στις 17:15 (MEGA News), ο Ολυμπιακός υποδέχεται τον Παναθηναϊκό στο Παπαστράτειο κολυμβητήριο, για την 4η αγωνιστική της Β’ φάσης της Water Polo League, με μοναδικό στόχο τη νίκη και τη διεύρυνση του απολύτως νικηφόρου σερί του.

Μιλώντας για το συγκεκριμένο παιχνίδι ο Κώστας Κακάρης υποστήριξε: «Μετά το παιχνίδι με τη Βουλιαγμένη, έχουμε μπροστά μας ένα ακόμη ματς για το πρωτάθλημα, κόντρα στον Παναθηναϊκό, τον οποίο αντιμετωπίσαμε πρόσφατα στον τελικό του Κυπέλλου.

Θέλουμε, μπροστά στον κόσμο μας, να παρουσιάσουμε το καλό μας πρόσωπο, να πραγματοποιήσουμε μια πολύ καλή εμφάνιση και να πανηγυρίσουμε μία ακόμη νίκη, ώστε να συνεχίσουμε το απόλυτο στο πρωτάθλημα».

Πολιτική Cookies & Απορρήτου

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιστοποιήσουμε τον ιστότοπό μας.

Πατώντας "Αποδοχή" συμφωνείτε με την Πολιτική Cookies & Απορρήτου μας.