Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Επόμενη... στάση στη Γλυφάδα

Τις υποχρεώσεις της στο πρωτάθλημα συνεχίζει, την Τετάρτη (4/3) το απόγευμα, η ομάδα πόλο Γυναικών του Ολυμπιακού. Στις 17:00, τα κορίτσια του Γιώργου Ντόσκα αντιμετωπίζουν τον ΝΟ Χανίων στο κολυμβητήριο της Γλυφάδας, στο πλαίσιο της 16ης αγωνιστικής της Waterpolo League.

Αναφερόμενη στο συγκεκριμένο παιχνίδι η Μαρία Μυριοκεφαλιτάκη επισήμανε: «Αύριο, παίζουμε με τα Χανιά. Γνωρίζουμε, ότι υπάρχει διαφορά δυναμικότητας από την πλευρά μας, όμως θέλουμε να μπούμε συγκεντρωμένα, ώστε να κάνουμε κάποια πράγματα που δουλεύουμε στην προπόνηση, ενόψει των επόμενων αγώνων».

Πολιτική Cookies & Απορρήτου

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιστοποιήσουμε τον ιστότοπό μας.

Πατώντας "Αποδοχή" συμφωνείτε με την Πολιτική Cookies & Απορρήτου μας.