Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

"Είναι σημαντικό ότι βγάλαμε αντίδραση"

"Παλέψαμε για ένα θετικό αποτέλεσμα" υποστήριξε μιλώντας στο pisina.net ο αρχηγός του Πανιωνίου, Αλέξανδρος Γούνας μετά την ήττα της ομάδας του με 17-15 από τον Παναθηναϊκό για την 13η αγωνιστική της WPL Ανδρών.

"Είχαμε ρυθμό και βγάλαμε αντίδραση κάτι που είναι πολύ σημαντικό. Κρατάμε τα καλά στοιχεία από το σημερινό αγώνα" υπογράμμισε, ενώ αναφερόμενος και στο επόμενο ραντεβού με το "τριφύλλι" στον ημιτελικό του φάιναλ-4 του Κυπέλλου Ελλάδας στην Πάτρα, είπε "θα διεκδικήσουμε ότι μας αναλογεί".

Δείτε παρακάτω τις δηλώσεις του Αλέξανδρου Γούνα

Πολιτική Cookies & Απορρήτου

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιστοποιήσουμε τον ιστότοπό μας.

Πατώντας "Αποδοχή" συμφωνείτε με την Πολιτική Cookies & Απορρήτου μας.