Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

«Είμαστε σε πολύ καλή κατάσταση»

Επέστρεψε στις επιτυχίες ο ΝΟ Βουλιαγμένης αφού επικράτησε του ΓΣ Περιστερίου με 15-5 για την 4η αγωνιστική στον Β1 Όμιλο της WPL Ανδρών και ο Ηλίας Αγγελόπουλος δεν έκρυψε την ικανοποίησή του μιλώντας στο pisina.net.

«Η ομάδα βρίσκεται σε πολύ καλή κατάσταση. Φέραμε κάποια καλά αποτελέσματα. Θα συνεχίσουμε την σκληρή δουλειά γιατί έρχονται δύσκολα παιχνίδια μπροστά μας που πρέπει να κερδίσουμε» επισήμανε.

Pisina.net

Πολιτική Cookies & Απορρήτου

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιστοποιήσουμε τον ιστότοπό μας.

Πατώντας "Αποδοχή" συμφωνείτε με την Πολιτική Cookies & Απορρήτου μας.