«Δόθηκε χρόνος στα νεότερα κορίτσια»
Το «17 στα 17» στο πρωτάθλημα πέτυχε, την Τρίτη (17/3) το μεσημέρι, η ομάδα πόλο Γυναικών του Ολυμπιακού. Οι «ερυθρόλευκες» του Γιώργου Ντόσκα, που αγωνίστηκαν χωρίς τις Νίνου, Τριχά, Τορνάρου, Σέκουλιτς και Φαν Ντεν Ντόμπελστιν, επικράτησαν εύκολα με 17-7 του ΝΟ Πατρών εκτός έδρας, στο Εθνικό κολυμβητήριο «Ολυμπιονίκης Αντ. Πεπανός», για το ματς της 17ης αγωνιστικής, πανηγυρίζοντας τη 17η διαδοχική τους νίκη στη φετινή Α1, συνεχίζοντας αήττητες την πορεία τους.
Μιλώντας για το συγκεκριμένο παιχνίδι η Χριστίνα Σιούτη υποστήριξε: «Το σημερινό παιχνίδι ήταν μια καλή ευκαιρία για εμάς, να δουλέψουμε πράγματα μέσα στο νερό. Ξέραμε, ότι αντιμετωπίζαμε μια ομάδα χαμηλότερης δυναμικότητας και θέλαμε να παρουσιαστούμε σοβαρές. Σίγουρα, έγιναν λάθη, αλλά δόθηκε χρόνος συμμετοχής και στα νεότερα κορίτσια, κάτι που ήταν σημαντικό. Κρατάμε τα θετικά και συνεχίζουμε τη δουλειά μας, καθώς ακολουθεί μια πολύ σημαντική εβδομάδα, με το τελευταίο μας παιχνίδι στη φάση των ομίλων στην Ευρώπη».