Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Δοκιμασία στον Λαιμό

Την Πέμπτη (12/3), η ομάδα πόλο Ανδρών του Ολυμπιακού συνεχίζει τις υποχρεώσεις της στο πρωτάθλημα. Συγκεκριμένα, στις 17:30 (EPT 2 ΣΠΟΡ), οι «ερυθρόλευκοι» αντιμετωπίζουν τον ΝΟ Βουλιαγμένης στο κολυμβητήριο του Λαιμού, για το ματς της 3ης αγωνιστικής της Β' φάσης της Water Polo League.

Αναφερόμενος στο συγκεκριμένο ματς ο έμπειρος τερματοφύλακας του Ολυμπιακού, Παναγιώτης Τζωρτζάτος, υποστήριξε: «Αντιμετωπίζουμε μια ομάδα πολύ νεανική, με καλό ρυθμό και πολλή ενέργεια. Εμείς από την πλευρά μας, θέλουμε να δοκιμάσουμε κάποια πράγματα, καθώς προετοιμαζόμαστε για το δύσκολο πρόγραμμα που ακολουθεί μέχρι τη διακοπή για τις υποχρεώσεις των Εθνικών ομάδων».

Πολιτική Cookies & Απορρήτου

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιστοποιήσουμε τον ιστότοπό μας.

Πατώντας "Αποδοχή" συμφωνείτε με την Πολιτική Cookies & Απορρήτου μας.