Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

«Δεν έχω κανένα παράπονο από τα παιδιά»

Ο ΠΑΟΚ γνώρισε ήττα με 17-16 από τον ΝΟ Βουλιαγμένης στο Ποσειδώνιο Κολυμβητήριο της Θεσσαλονίκης, στο πλαίσιο της 5ης αγωνιστικής του Β1 Ομίλου της Β’ φάσης της Waterpolo League Ανδρών. Παρά το αποτέλεσμα, ο προπονητής της ομάδας, Θοδωρής Χατζηθεοδώρου, τόνισε την πολύ καλή εμφάνιση των παικτών του καθ’ όλη τη διάρκεια του αγώνα.

«Συνεχίζουμε τις πολύ καλές εμφανίσεις σε αυτή τη φάση, με στόχο να φτάσουμε στο μέγιστο της απόδοσής μας στα πλέι οφ», ανέφερε ο Χατζηθεοδώρου. «Σήμερα παίξαμε πολύ καλά, ελέγχαμε το παιχνίδι σε μεγάλο μέρος του, αλλά στο τέλος δεν καταφέραμε να πάρουμε κάτι από το ματς. Δεν έχω κανένα παράπονο από τα παιδιά, καθώς πραγματικά δίνουν τα πάντα. Συνεχίζουμε και επικεντρωνόμαστε στο επόμενο παιχνίδι απέναντι στον Παναθηναϊκό. Συγχαρητήρια στην ομάδα της Βουλιαγμένης και καλή συνέχεια».

Με αυτή τη νίκη, ο ΝΟ Βουλιαγμένης έφτασε στους 45 βαθμούς και ισοβαθμεί με τον Απόλλωνα Σμύρνης, που όμως έχει έναν αγώνα λιγότερο και βρίσκεται στην τρίτη θέση. Ο ΠΑΟΚ παραμένει πέμπτος με 33 βαθμούς, ισοβαθμώντας με τον Πανιώνιο, ο οποίος ωστόσο έχει ένα παιχνίδι λιγότερο και μπορεί να τον προσπεράσει.

Πολιτική Cookies & Απορρήτου

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιστοποιήσουμε τον ιστότοπό μας.

Πατώντας "Αποδοχή" συμφωνείτε με την Πολιτική Cookies & Απορρήτου μας.