Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

«Δείξαμε διάθεση και χαρακτήρα»

Ο ΓΣ Απόλλων Σμύρνης έχει βρει ρυθμό και… φαίνεται! Πραγματοποιώντας εκπληκτική εμφάνιση στην άμυνα και βρίσκοντας λύσεις επιθετικά οι παίκτες του Τεό Λοράντου πήραν το ντέρμπι στο Σεράφειο επικρατώντας μπροστά σε περισσότερους από 200 φιλάθλους με 12-10 του ΝΟ Βουλιαγμένης στην 2η αγωνιστική της Β’ Φάσης.

Ο 24χρονος περιφερειακός της "ελαφράς ταξιαρχίας", Αλέξανδρος Παππάς, πέραν της εικόνας του χθεσινού ματς, αναφέρθηκε στο "2Χ2" στο ξεκίνημα της Β' Φάσης του Πρωταθλήματος, στο ματς με τον Παναθηναϊκό που ακολουθεί (11/3, 21:30) και την εν γένει απαιτητική συνέχεια, όπως, βέβαια, για τον Προημιτελικό όμιλο του Conference Cup, που θα φιλοξενήσει ο Απόλλωνας στο αγωνιστικό του "σπίτι", το Σεράφειο, το τριήμερο 20-22 Μαρτίου!

Δείτε τις δηλώσεις του Αλέξανδρου Παππά, ΕΔΩ

Πολιτική Cookies & Απορρήτου

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιστοποιήσουμε τον ιστότοπό μας.

Πατώντας "Αποδοχή" συμφωνείτε με την Πολιτική Cookies & Απορρήτου μας.