«Βρήκαμε τον καλό μας εαυτό»
Μίλησε η εμπειρία, όπως επισήμανε μιλώντας στο pisina.net ο Ντίνος Γενηδουνιάς μετά την άνετη νίκη (14-8) της ομάδας του στο ντέρμπι κορυφής με τον Παναθηναϊκό στο κολυμβητήριο του Πειραιά για την 4η αγωνιστική στον Β1 Όμιλο της WPL Ανδρών.
Ο αρχηγός του Ολυμπιακού υποστήριξε επίσης πως η ομάδα του έψαχνε μια καλή εμφάνιση τον τελευταίο μήνα και πως παρουσίασε το καλύτερο αγωνιστικό της πρόσωπο κόντρα στον Παναθηναϊκό.
Παρακάτω οι δηλώσεις του Ντίνου Γενηδουνιά