Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

«Ήταν μια νίκη για το γόητρό μας»

«Ήταν ένα παιχνίδι διαδικαστικού χαρακτήρα» επισήμανε μιλώντας στο pisina.net ο προπονητής του Περιστερίου, Κώστας Πασλής αναφερόμενος στη νίκη της ομάδας του στο Ρέστειο με αντίπαλο το Παλιό Φάληρο για τη Β΄ Φάση της WPL.

«Είχε να κάνει μόνο για το γόητρο μας. Δεν μας άρεσε η εμφάνιση μας στο προηγούμενο παιχνίδι με το Παλαιό Φαληρο και θέλαμε για εγωιστικούς λόγους να είμαστε πιο ανταγωνιστικοί. Δουλεύουμε κάθε μέρα προκειμένου να φανούμε πιο ανταγωνιστικοί μέχρι το τέλος του πρωταθλήματος».

Pisina.net

Πολιτική Cookies & Απορρήτου

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιστοποιήσουμε τον ιστότοπό μας.

Πατώντας "Αποδοχή" συμφωνείτε με την Πολιτική Cookies & Απορρήτου μας.