Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

«Ήταν μια εμπειρία για τα κορίτσια»

Ευχαριστημένος σε γενικές γραμμές δήλωσε στο pisina.net ο προπονητής του Αλίμου ΝΑΣ, Νίκος Δεληγιάννης από την εμφάνιση των παικτριών του στο παιχνίδι με την Ντουναουϊβάρος, για την 5η αγωνιστική των ομίλων του Champions League υδατοσφαίρισης Γυναικών.

«Κάναμε καλή εμφάνιση στο πρώτο ημίχρονο, αλλά στο δεύτερο χάσαμε την αυτοσυγκέντρωσή μας» επισήμανε ο έμπειρος τεχνικός, που μίλησε και για τις υποχρεώσεις της ομάδας του στο πρωτάθλημα.

Δείτε τις δηλώσεις του Νίκου Δεληγιάννη

Πολιτική Cookies & Απορρήτου

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιστοποιήσουμε τον ιστότοπό μας.

Πατώντας "Αποδοχή" συμφωνείτε με την Πολιτική Cookies & Απορρήτου μας.