"Ήταν ένα... ζόρικο παιχνίδι"
"Ζόρικο" χαρακτήρισε ο Δημήτρης Σκουμπάκης μιλώντας στο pisina.net το παιχνίδι του Παναθηναϊκού με τον Πανιώνιο, ενώ αναφέρθηκε και στο ραντεβού με τον ΝΟ Βουλιαγμένης για το Euro Cup.
Οι "πράσινοι κατάφεραν να εξασφαλίσουν την 13η σερί νίκη τους στη Waterpolo League, καθώς επιβλήθηκαν των "κυανέρυθρων" στο κολυμβητήριο της Νέας Σμύρνης με 17-15, αλλά όπως είπε και έμπειρος αμυντικός... " δεν ήταν οι κατάλληλες συνθήκες για μας, αφού απουσίαζαν πολλά παιδιά, λόγω της Εθνικής ομάδας και χρειαζόμαστε χρόνο να βρούμε το ρυθμό μας"
Δείτε παρακάτω τις δηλώσεις από τον Δημήτρη Σκουμπάκη