Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

«Ήμασταν πιο αποτελεσματικοί»

«Με τη βοήθεια του κόσμου και με την εμφάνισή μας πήραμε μια νίκη που θα είναι πολύτιμη για τη συνέχεια» επισήμανε μιλώντας στο pisina.net ο Γιάννης Φουντούλης αναφερόμενος στην νίκη (14-8) του Ολυμπιακού στο ντέρμπι κορυφής με τον Παναθηναϊκό για την 4η αγωνιστική στον Β1 Όμιλο της WPL Ανδρών.

Παρακάτω οι δηλώσεις του Γιάννη Φουντούλη

 

Πολιτική Cookies & Απορρήτου

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιστοποιήσουμε τον ιστότοπό μας.

Πατώντας "Αποδοχή" συμφωνείτε με την Πολιτική Cookies & Απορρήτου μας.