Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

«Έχουμε σκαμπανεβάσματα στην απόδοσή μας»

Ο αρχηγός του ΟΦΘ, Βαγγέλης Παυλίδης, μίλησε για την ήττα της ομάδας του από τον ΝΟ Χίου ΑΥΡΑ στη Θεσσαλονίκη, υπογραμμίζοντας τα σημεία που χρειάζονται βελτίωση.

Ο Παυλίδης τόνισε:

«Πιστεύω το ότι ήμασταν ανταγωνιστικοί για 3 οκτάλεπτα με τη Χίο μόνο μια παρηγοριά θα μπορούσε να είναι και δεν πρέπει να σταθούμε σε αυτό. Έχουμε σκαμπανεβάσματα στην απόδοση μας, δεχόμαστε πολλά γκολ σε πολύ λίγο χρόνο και σε αυτό πρέπει να σταθούμε και να δουλέψουμε.

Η τέταρτη θέση (από τέλος) πιστεύω ότι θα κριθεί στα μεταξύ παιχνίδια των 3 ομάδων που τη διεκδικούν δηλαδή τα Χανιά, την Πάτρα και εμάς».

Pisina.net

Πολιτική Cookies & Απορρήτου

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιστοποιήσουμε τον ιστότοπό μας.

Πατώντας "Αποδοχή" συμφωνείτε με την Πολιτική Cookies & Απορρήτου μας.