"Έχουμε μια ομάδα που... χτίζεται"
Η Νεφέλη Χαλδαίου και η Αφροδίτη Μπιτσάκου μίλησαν στο pisina.net μετά την ήττα του Αλίμου ΝΑΣ από την Ντουναουϊβάρος για την 5η αγωνιστική του Α Ομίλου στο Champions League Υδατοσφαίρισης Γυναικών.
Αμφότερες οι παίκτριες μίλησαν για την εμπειρία τους από την διοργάνωση, αλλά και για τις υποχρεώσεις της ομάδας τους στη Waterpolo League Γυναικών.
Δείτε παρακάτω τις δηλώσεις από την Νεφέλη Χαλδαίου και την Αφροδίτη Μπιτσάκου.