Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Άνετη νίκη στο Ηράκλειο

Εύκολη αποστολή είχε στο κολυμβητήριο του Ηρακλείου ο Άλιμος ΝΑΣ, αφού επιβλήθηκε με 23-5 του ΝΟ Ρεθύμνου στον αγώνα με τον οποίο άνοιξε η αυλαία της 19ης αγωνιστικής στη Waterpolo League Γυναικών.

Ήταν η δωδέκατη νίκη στο φετινό μαραθώνιο για την ομάδα των Νοτίων προαστίων, που έφθασε τους 37 βαθμούς και ανέβηκε –έστω και προσωρινά- στην τρίτη θέση της βαθμολογίας. Όσο για τις γηπεδούχες, παρέμειναν στην ουρά με 3 βαθμούς.

Με αιχμές την Ολλανδέζα Μάριτ Βαν ντερ Βέϊτεν (5 γκολ) και την Κασιανή Μαργαρίτη (4 γκολ), το συγκρότημα του Νίκου Δεληγιάννη προηγήθηκε με 7-0 στην πρώτη περίοδο και 12-1 στο ημίχρονο, ενώ η διαφορά έφθασε ακόμη και το +19 στο τελευταίο οκτάλεπτο (22-3 και 23-4).

Τα οκτάλεπτα: 0-7, 1-5, 1-6, 3-5

Οι συνθέσεις, τα γκολ, τα στατιστικά, η διακύμανση, όλα τα αναλυτικά στοιχεία καθώς και το βίντεο του αγώνα, ΕΔΩ .

Πολιτική Cookies & Απορρήτου

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιστοποιήσουμε τον ιστότοπό μας.

Πατώντας "Αποδοχή" συμφωνείτε με την Πολιτική Cookies & Απορρήτου μας.